Қысқа мерзімді сабақ жоспары                                      

                                                                                                                                                                                             Тексерілді:

                                                                                                                                 Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:                      Айнабекова М.Ж.

Пәні:   математика

Сынып:             2 «Г»

Пән мұғалімі:  Алмаганбетова С

Мерзімі:   15.05. 2015ж.  

Тақырыбы:

Математика- ертегілер елінде

Мақсаты:

Ертегілер арқылы  есептерді шығара білуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Міндеттері:

Есеп шығару білігін жетілдіру. Оқытудың өмірмен байланысын нығайту, топта бірлесе жұмыс істеуге тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру, алған білімін өмірде пайдалана білуге үйрету; татулыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Есептерді шығара білу дағдысы қалыптасады.

Қолданылатын әдіс- тәсілдер

Жеке, жұппен, топтық жұмыс, электронды оқулықпен жұмыс жасау, АКТ-ны қолдану, диалогтік оқу

Сабақтың сілтемелері

Т.Қ.Оспанов, М.В.Маркина, Г.Т.Керемқұлова, И.И.Свидченко «Математика. Оқыту әдістемесі» 2-сынып

Т.Қ.Оспанов,  Ш.Х. Құрманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә.Ерешова, М.В.Маркина «Математика» 2-сыныбына арналған оқулық

Кезең

Қолданылатын  модульдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер

Қызығу -шылық -ты ояту

АКТ

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Жас ерекшелік-теріне қарай оқыту

1.Психологиялық ахуал.

Тұлға аралық байланысты орнату.

Сабаққа дайындық.Күнге қолдарыңды созыңдар.

Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.

Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді.

Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

2.Сабаққа дейінгі үдеріс:

Мұғалім:

 -Математиканың күнделікті адам өміріндегі мәні орасан зор.Санай білмей, сандарды қосуды, азайтуды, көбейтуді, бөлуді дұрыс орындай білмей тұрып адам қоғамының дамуы мүмкін деп ойлауға болмайды. Арифметика күнделікті практика талаптарынан,адамдардың еңбектеніп әрекет жасауындағы өмірлік мұқтаждықтарынан туған.

Сондықтан сендерге күнделікті өмірде қолданып жүрген мәселелерге байланысты есептер құрастырып келуге тапсырма берілген еді. Енді әр топтан бір-бір оқушыдан шығып, соны жариялайды.

3.Тірек білімді еске түсіру. Ауызша есептеу.                                         Санды 2, 3, 4-ке көбейтуді және бөлуді қайталау мақсатында «Қадам бас» ойыны ойналады

     

Шеңбер құрып,                жылы лебіздерін білдіреді.                         Бүгінгі күнге сәттілік тілейді.                                                                                        

 

                        

Оқушылар ата-аналарымен бірге альбомға жасаған математикалық зерттеу жұмыстарын                     қорғауға кіріседі.

 

Оқушылар                                    жеке-жеке тақтаға шығып орындайды.

                                                                                                                           

Жұлдызша арқылы

«Күн шуағы» слайд арқылы

«Қадам бас»                ойыны                                       слайд                      арқылы

АКТ

4.Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.                                 Ертегілер арқылы  есептерді шығара білуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Есеп шығару білігін жетілдіру.

Электронды оқулықтан санды 4-ке көбейту кестесі туралы білімді алады.

Электронды оқулық

Мағына- ны тану

Оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдер

АКТ

Талантты және дарынды балаларды оқыту

5.Жаңа материалмен жұмыс.                                                            Мұғалім:                                                                                                                  -Балалар біз бүгін математика пәні бойынша  ертегі сабағын өтеміз.                                                                                                                         1-тапсырма. "Ерте, ерте, ертеде..." деп аталады. Бұл тапсырмада қай ертегі туралы айтылады? Осы сұрақка жауап берсек "Ертегілер елінің" қақпасы ашылады.                                                                                                       Мұғалім:                                                                                                                   -Әжесі немересін өте жақсы көреді екен. Сондықтан оған қызыл телпек сыйлапты. Содан бері оның аты осылайша аталып кетіпті. Ол қандай ертегі?                                                                                       Балалар: «Қызыл  телпекті қыз» («Ертегілер елінің" қақпасы ашылады.)                                                                                       Мұғалім:                                                                                                                     -Біз Қызыл  телпекті қызбен математикалық  саяхатқа шығамыз. Жолда қиыншылықтар болады. Содан өтуге тырысуымыз керек. *Ертеде Қызыл телпекті қыз өмір сүріпті.  Ол анасына әжесінің үйіне барғысы келетінін айтады. Анасы алдымен тауық қорадан жұмыртқаларды жинап келуін өтінді. Ол үшін мына есепті шығаруымыз керек.                                                                                        Тауық қораның ішінде  8 жұмыртқа бар, ал сыртындағы жұмыртқа саны одан 2 есе кем.Құстар барлығы неше жұмыртқа жұмыртқалаған ?                                                                                          *Содан соң анасы жұмыртқаны қайнатып пісіріп болған соң баратынын айтты. Ол үшін мына есепті шығаруымыз керек.                                                                                                                                                                                               Қызыл телпекті қыз 1 жұмыртқаны 4 минутта пісірсе, 4 жұмыртқаны неше минутта пісіреді?                                                                                                                                                                                      Мұғалім: Сол күні анасы бәліш пісіріп, қызына :                                                                                                -Қызым,әжеңе мына бәліштер мен құты майды апарып бере ғой. Бірақ жолда абай бол-, деді.                                                                              *Ол орманмен келе жатады. Қызыл телпекті қыз әжесіне сыйлайын деп, гүл тере бастайды. Гүлдердің артына жазылған тапсырманы дұрыс шығарсақ, орманымыз гүлденеді.

                                                         Гүлдердің артына санды 2,3,4-ке көбейту және бөлуге берілген мысалдар болады, балалар соны шығарады.

                      Мұғалім:Қызыл телпекті қыз орманда келе жатқанда әкеле жатқан бәліштерінің иісі алысқа жетеді.
-Ал оның кәрзеңкесінде неше бәліш бар? Оны мына есепті шығарсақ табамыз. Есепті оқиық.                                                                                     
Қызыл телпекті қыздың кәрзеңкесінде картоппен жасалған 8 бәліш бар. Ал етпен жасалған бәліш одан 6-ауы артық. Сонда Қызыл телпекті қыздың кәрзеңкесінде барлығы неше бәліш болғаны?                                                                                                         Мұғалім: Қызыл телпекті қыз орманда келе жатқанда, алдынан Қасқыр шығады.Есеп.                                                                                                    Қызыл телпекті қыз Қасқырмен жақсылап амандасады да, екеуі орманды 2 км жүрді. Олардың әрқайсысы неше км жүрді?                                                                                                                                 Қыздан қайда бара жатқанын сұрайды. Әжесіне бара жатқанын айтады. Қасқыр Қызыл телпекті қызды ұзақ жолмен жібереді, ал өзі қысқа жолмен кетеді.Есеп.                                                                             Қасқыр өзіне 200 метрлік қысқа жолды таңдап алып, Қызыл телпекті қызға 5 есе ұзақ жолмен жүруі керек екенін алдап айтады.  Қызыл телпекті қыз енді қанша жол жүруі керек?                                           Қызыл телпекті қыз жолын жалғастырады.                                                                                         Экологиялық есеп. Борсықтар орманда мекен етеді. Бұл пайдалы жануарлар. Олардың қорегі – орман зиянкестері. Егер бір борсық бір күнде 1кг жәндіктер мен тышқандарды жейтін болса, 2 аптада қанша зиянкестерді жей алады?                                                                           Топтық жұмыс:                                                Сергіту сәтін орындайды.                                                                                  Жұптық жұмыс

                                                                                                                                                                                        Мұғалім:Қасқыр өзеннің жағасында қыздың әжесін, содан соң қыздың өзін жейтіні туралы айтып, армандап келе жатып, шөлдеп өзеннен су ішеді.                                                                                           Қызыл телпекті қыз әжесінің үйінің жанына келсе, Қасқыр уланып құлап жатыр.                                                                                                        –Балалар, не себепті олай болды деп ойлайсыңдар? (Оқушылар өз ойларын айтады)                                                                                                Сөйтіп Қасқырды аңшылар келіп алып кетеді.                                                                                           Қызыл телпекті қыз  әжесіне аман-есен барып, олар отбасымен бірге бақытты өмір сүреді.                                                                         

 

Оқушылар ертегінің атын табады.                           

1-топ тапсырмасы: есептің шартын,                              сұрағын, шешуін,                                 жауабын талдайды.

2-топ тапсырмасы: логикалық есептің                                                          жауабын табады.

Гүлдердің артындағы   санды 2,3,4-ке көбейту және бөлуге берілген мысалдарды шығарады.

3-топ тапсырмасы: есептің шартын,                              сұрағын, шешуін,                                 жауабын талдайды.

4-топ тапсырмасы: логикалық есептің                                                          жауабын табады

5-топ тапсырмасы: есептің шартын,                              сұрағын, шешуін,                                 жауабын талдайды.

6-топ тапсырмасы: есептің шартын,                              сұрағын, шешуін,                                 жауабын талдайды.

Топтық жұмысты топпен біріге                 отырып орындайды.                                                                                                                                                           

Оқушылар  сергіту сәтін орындап,  сергіп қалады.                                                          

Жұппен сәйкестендіру тестін орындайды.

Смайликтер арқылы

Суретті слайд

Оқулық, дәптер, қалам, сызғыш  

Артында тапсырма жазылған түрлі-түсті гүлдер

Постер, маркер

Постер, маркер

Сергіту сәтінің электронды жинақтамасы

Таратпа материалдар                           

 

Ой толға-ныс

ОүБ

-Не білдік? Не үйрендік?                                                                                                                                                    - Ертегілер арқылы есептер шығардық..                                                                                    Рефлексия                                                                                                                    Мен бүгін өте жақсы             Мен бүгін                          Мен сабақты                                                                           жұмыс жасадым.                   сабаққа белсене                 онша түсінбей                                                                        Сабақ өте ұнады.                   қатыстым.                           қалдым                                                                                                                                                                                                                                                                               Рефлексия жазуға стикер беріледі.                                                                Үйге тапсырма береді.                                                                                                   

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Үйге: Геометриялық пішіндерден өзіңе ұнаған жануар бейнесін құрастыру

Критериалды бағалау парағы арқылы

Стикер

                 

                                 

 

 IMG 2502

 

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ы.Алтынсарин атындағы №65 мектеп-гимназия

                                                                                             

Пән мұғалімі

Дайырбеков Жүрсін Сансызбайұлы

Пәні

информатика

Сыныбы

10 «А,Ә,Б,В,Г,Ғ»

Өтетін күні

11.09.2015ж

Сабақтың тақырыбы

 Әлемнің ақпараттық  бейнесі, ақпарттық жүйелер және ресурстар.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға ақпарат бейнесі, жүйелері мен ресурстар жайлы мағлұмат беру, түсінулері үшін  бағыт - бағдар  беру.  Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту,  пәнге деген қызығушылығын арттыру,  есте сақтау,  байқағыштық,  тапқырлық   қабілеттерін  дамыту. 

Күтілетін нәтиже

Оқушылар  ақпараттардың түрлерімен танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды  орындауда  ережелерді қолдана білу дағдысы   қалыптасады,  информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.

Бұрын меңгерілген білім

Ақпарат пен ақпараттық жүйелер

Пәнаралық байланыс

тарих

Сабақтың ресурстары

Интерактивті тақта, қалыптастырушы бағалау тапсырмалары, стикерлер, Блоб сыныбының суреті, үлестірмелі кесінділер, кері байланыс жаймасы

 

Сабақтың    барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білу - 3 минут

Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету.  Өздеріне мысал келтірту..

А) Жаңа  сабақ  бойынша  не  білетінін  айту.

Ә) Оқушылар  мұғаліммен  бірге  слайдтар  бойынша жұмыс  жасайды.

ТҮСІНУ 5 мин

Тақырыпты  оқушылар  өздері   меңгеруіне  мүмкіншілік  беру.

А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  оқып  түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  талдайды,   дұрыс немесе дұрыс емес екендігін  айтады.  Түйінді  сөздерді (анықтамаларды)  дәптерге   жазу.   

Ә)  Ақпарат деп қоршаған орта мен онда болып жатқан әртүлі құбылыстар туралы мәліметтер жинағы

Ақпараттану (информатика)- электронды есептеу машина (ЭЕМ) арқылы ақпартты жинау, сақтау. Түрлендіру, жеткізу және пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін жаңа ғылыми пән.

Ақпарт алу дегенеіміз- бізді қоршаған ортадан алынған мәліметтер

Ақпарттық жүйе- қандай да бір нысанды басқаруға қажетті қойылған қоғамдық мақсаттарға жету барысындағы ақпарттарды жинау, сақтау, жаңарту, өңдеу, іздеу, үшін қолданылатын құралдар, әдістер мен персоналдардың өзара байланысқан жиыны

ҚОЛДАНУ  –  15  мин

Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне сай   деңгейлік  тапсырмалар

Тәжірибелік тапсырма:

Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап беріп оларды мәтіндік процессрда рәсімдеңдер. 

ТАЛДАУ –  11  мин

Сыни ойлауын дамыту.

Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.

Бақылау  сұрақтары;

1.      «Ақпарат» термині туралы жаңадан не білдіңдер?

2.      Ақпартты қанша деңгейде қарастыруға болады?

3.      Ақпараттану деген не?

4.      Ақпартанудың негізгі нысаны не?

5.      Ақпараттық жүйелер деген не?

ЖИНАҚТАУ-  8 мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Тест жұмысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

БББ кестесін тарату 

білемін

білдім

Білгім келеді

2 минут

Оқушылар кестені толтырады

Бағалау

2 минут

  Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  бағалайды.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қорытынды   баға   шығару

Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.  

      Үйге тапсырма беру  /   2 минут

Әлемнің ақпараттық  бейнесі, ақпарттық жүйелер және ресурстар. Оқып келу.        Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Графиктік ақпаратты өңдеу  оқу

Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа дайындалып келу

Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу.

        Рефлекция    /   1 минут  

1.      Мен бүгінгі  сабақта не білдім.......

2.      Маған қызықты болды........

3.      Маған қиындық  тудырған.......

4.      Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын

С1  есебі

Бір әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі туралы сараптамалық есеп

1 - бөлім:  Тәлім алушының дамуындағы қажеттіліктерді анықтау

Менің тәлім алушым мектеп-гимназиядағы биология пәнінің мұғалімі, 7 «Е» сынып жетекшісі А. Ж. 2011 жылдың қыркүйек айынан бастап Шымкент қаласындағы Ы.Алтынсарин атындағы №65 мектеп-гимназияда биология  пәнінен  береді. Педагогикалық өтілі-3жыл 1 ай,  екінші біліктілік санатта. Жаңалыққа жаны құмар, ізденгіш,  еңбексүйгіш. Бұл әріптесімді тәлім алушы етіп таңдаған себебім: мектепке келген күнінен бастап өзінің зеректігін, ширақтығын көрсетті, алғашқы өткізген коучинг сессияда белсенді іс-әрекетімен көзге түсті. Мен мектепке іс-тәжірибеге барған алғашқы күннен бастап – ақ оқуға деген қызығушылық танытып, егжей-тегжей сұрай бастады.

Подробнее...

Подкатегории